viernes, 10 de abril de 2015

Groove me... (05) 12/03/2005 Romantic Soul

Podeu escoltar el programa a 12/03/2015 Romàntic soul

Avui tinc ànima romàntica, doncs dedicarem el programa a la part mes agredolça del Soul. 
Històries que superen la ficció rere les cançóns.

Aaron Neville - Tell it like it is


Al Green - Let's stay together

Al Green - Love and happiness

Aretha Franklin - Ain't no way
Aretha Franklin - I never loved a man
(the way I love you)














Irma Thomas - Anywone who knows what love is


Otis Redding - Free me


Marvin Gaye - Ana's song



















Marvin Gaye - Let's get it on

Etta James - I'd rather go blind


Jeff Buckley - Drown in my own tears








Little Stevie Wonder - Come back baby






















The Coasters - Get an ugly girl to marry you

No hay comentarios:

Publicar un comentario